Planowanie zatrudnienia – podejście strategiczne

Planowanie zatrudnienia Zakładając własną firmę robisz to w jakim zamierzonym celu prawda? Tworzysz biznesplan, planujesz, stawiasz sobie cele… to wszystko wynika z racjonalnych i naturalnych potrzeb umysłu. Jakakolwiek jest to działalność gospodarcza, to właśnie pracownik jest najważniejszym i zarazem najbardziej ryzykownym czynnikiem wpływającym na sukces firmy. Z tego powodu firmy, które są zmniejszyć to ryzyko,…

Czytaj więcej

Wynagrodzenie za pracę

Wynagrodzenie za pracę i jego główne składniki Każdy pracownik, który nawiązuje stosunek pracy ma prawo do godziwego wynagrodzenia za wykonaną pracę. Jest to obowiązek pracodawcy wynikający z przepisów prawa pracy. Jeśli umowa o pracę nie zawiera informacji o wysokości wynagrodzenia staje się nieważna. Wynagrodzenie bowiem ustalane jest na podstawie rodzaju wykonywanej pracy, kwalifikacji pracownika oraz…

Czytaj więcej

Profesjonalny trener – sposób na efektywne szkolenie

Profesjonalny trener – ciekawy zawód Całe nasze życie ciągle czegoś się uczymy. Dziś nie wystarczy już tylko podstawowy program nauczania. Aby się rozwijać trzeba inwestować w siebie. Dlatego szkolenia cieszą się coraz większym zainteresowaniem, przez co pojawia się też coraz więcej ofert. Jednak nie każde szkolenie przynosi oczekiwane efekty. Różne tej sytuacji mogą być przyczyny,…

Czytaj więcej

Jak grupować klientów w pracy przedstawiciela handlowego.

Jak grupować klientów ze względu na ważność w firmie Żyjąc w społeczeństwie na co dzień spotykamy się z różnego typu ludźmi jedni są otwarci, pewni siebie, radośni, pełni energii i chęci kontaktu, inni zaś skryci, nieufni, małomówni, unikający kontaktu. Z tymi samymi typami ludzi mamy do czynienia również branżach zajmujących się wszelkiego rodzaju sprzedażą. Praca…

Czytaj więcej

Czas pracy kadry kierowniczej

Czas pracy kadry kierowniczej i osób zarządzających zakładem pracy Osoby zarządzające w imieniu pracodawcy zakładem pracy oraz kadra kierownicza to grupa, która nie podlega tak rygorystycznym ograniczeniom w zakresie czasu pracy jak pozostali pracownicy firmy. Powyższe regulacje swoje uzasadnienie znajdują w tym, że zajmowane stanowisko i wysokość wynagrodzenia wymaga od takich pracowników większej dyspozycyjności ze…

Czytaj więcej

Budowa i cechy dobrej informacji – jak stworzyć dobry NEWS?

Jak stworzyć dobry NEWS? W dobie Internetu, pisaniem tekstów zajmuje się wiele osób niekoniecznie dziennikarzy z wykształcenia. Umiejętność pisania dobrych newsów, które znajdą szeroką gamę odbiorców to nie lada sztuka. Czym się cechuje i jak powinien wyglądać dobry NEWS podpowiadamy poniżej. Cechy dobrej informacji 1. Poprawność ortograficzna i interpunkcyjna – dobry NEWS powinien być wykluczony z…

Czytaj więcej

Jak skutecznie pozyskiwać klientów?

Jak skutecznie pozyskiwać klientów? Główny cel handlowca. Pracujesz w branży, która zajmuje się sprzedażą przedmiotów lub usług. Twoje zadanie polega na pozyskiwaniu wciąż nowych klientów. Od tego zależą zyski oraz sukces firmy. Czy wiesz jak zrobić to skutecznie a przede wszystkim efektywnie? Przecież nie sztuką jest pozyskać 1000 klientów, którzy kupią produkt za kilka złotych,…

Czytaj więcej

3 techniki asertywności

3 techniki asertywności Asertywność – zasady, które warto stosować na co dzień    Człowiek z natury jest raczej egoistyczny i jak można zauważyć duża część społeczeństwa pragnie osiągać swoje cele, nie zwracając uwagi na dobro innych. Jak jednak dążyć do osiągania własnych interesów nie krzywdząc przy tym drugiego człowieka? Poznać i nauczyć się asertywności i…

Czytaj więcej

Praca dziennikarza kontra praca copywritera

Dziennikarz a copywriter – czym różni się ich praca? Patrząc z boku, praca dziennikarza i copywritera może z pozoru wyglądać bardzo podobnie. Osoba siedząca przed komputerem i stukająca w klawiaturę tworząca jakieś teksty. No właśnie oboje zajmują się tworzeniem tekstów, ale czy robią to według tych samych zasad? Sprawdźmy jakie są podobieństwa i różnice. Na…

Czytaj więcej

Delegowanie zadań – dlaczego warto to robić?

Delegowanie zadań – dlaczego warto to robić? Delegowanie zadań to bardzo pomocna umiejętność niezależnie od tego czy jesteś przedsiębiorcą czy menadżerem dużej firmy. Ta umiejętność przydaje się także w domu 🙂 Aby oszczędzić czas i poprawić swoją produktywność warto realizację części zadań przekazać innym, aby móc zająć się lepiej tym co dla nas kluczowe. Dlaczego…

Czytaj więcej