Opis
Digital marketing
W dzisiejszych czasach digital marketing, zwany też marketingiem cyfrowym lub internetowym, jest nieodłącznym elementem sukcesu każdej firmy. Pozwala dotrzeć do szerokiego grona klientów, a przez to zwiększyć widoczność marki i generować sprzedaż. Digital marketing jest to zbiór strategii i działań promocyjnych, prowadzonych w przestrzeni internetowej w celu dotarcia do potencjalnych klientów, a także budowania relacji z nimi. Obejmuje on różnorodne metody, takie jak reklama online, media społecznościowe, e-mail marketing, pozycjonowanie w wyszukiwarkach i wiele innych, mających na celu zwiększenie widoczności, świadomości i konwersji dla danej marki lub produktu.
W kursie z marketingu cyfrowego nauczysz się skutecznego tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych w mediach społecznościowych. Poznasz techniki analizy danych, które pomogą Ci monitorować i mierzyć efektywność swoich działań marketingowych online, a także dowiedziesz się, jak stosować SEO oraz strategie słów kluczowych, aby zwiększyć widoczność swojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania.
Kurs Digital marketing warto realizować wraz z kursem Specjalista ds. marketingu
Adresaci kursu
Kurs Digital marketing online adresujemy do osób pragnących rozpocząć karierę w digital marketingu, przedsiębiorców, którzy chcą skutecznie promować swoje produkty/usługi online, a także specjalistów marketingu, którzy chcą uaktualnić swoje umiejętności i poszerzyć wiedzę.
Kurs przeznaczony jest dla osób pełnoletnich.
Korzyści z uczestnictwa w kursie
- Zdobywasz wiedzę i umiejętności pracy narzędziami oraz technologiami obecnymi w świecie cyfrowym
- Nauczysz się zasad tworzenia i monitorowanie efektywności interaktywnych kampanii
- Kształtujesz umiejętności do zawodu Specjalista do spraw mediów interaktywnych
- Uczysz się w dogodnym dla siebie czasie, a także z dowolnego miejsca na ziemi z dostępem do internetu wykorzystując do tego tylko swój komputer.
- Zdobywasz szansę na lepszą pracę, utrzymanie dotychczasowego stanowiska, a nawet możliwość awansu!
- Uaktualniasz i uatrakcyjniasz swoje CV
- Po zakończonym kursie otrzymujesz dokumenty w pełni honorowane zarówno w kraju jak i za granicą, dokładnie takie same jak po kursach stacjonarnych – zaświadczenie wydane na podstawie § 22 ust. 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych oraz imienny certyfikat.
Wymagania wstępne i przebieg kursu
- Rozpoczęcie kursu ma miejsce po złożeniu zamówienia, wypełnieniu formularza zgłoszeniowego oraz wpłacie należnej kwoty na konto lub poprzez system płatności internetowych.
- Realizacja kursu rozpoczyna się najpóźniej w kolejnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia i opłaceniu kursu. Utworzymy dla Ciebie indywidualne konto na platformie szkoleniowej naszej placówki. Informację o utworzonym koncie otrzymasz mailem. Po zalogowaniu w zakładce KURSY będziesz widzieć zamówione szkolenie. Po kliknięciu ROZPOCZNIJ KURS zobaczysz instrukcję jak poruszać się w kursie. Od tego momentu uczysz się w dogodnym dla siebie czasie i miejscu, przechodząc kolejno wszystkie lekcje. Ważne! Każdy kursant otrzymuje dostęp do materiałów do czasu zakończenia kursu, maksymalnie na okres 365 dni.
- Forma nauki: Interaktywna forma kursu na platformie szkoleniowej, multimedialne prezentacje, ćwiczenia i zadania, testy, a także materiał szkoleniowy do pobrania. Zalecane korzystanie z kursu przy użyciu komputera.
- Czas trwania kursu – Rzeczywisty czas trwania oraz ukończenia szkolenia zależy przede wszystkim od Ciebie i Twojego zaangażowania. Wszystko dostosowujesz do swoich możliwości oraz obowiązków. Na ukończenie nauki masz maksymalnie 365 dni, ale możesz zrobić to szybciej!
- Wysyłka dokumentów – po zakończeniu kursu wyślemy do Ciebie zestaw dokumentów potwierdzających ukończenie kursu w języku polskim. Komplet dokumentów wysyłamy listem poleconym lub kurierem w zależności od formy wybranej podczas zakupu kursu, na adres podany w procesie rejestracji. Dodatkowo do wysyłki możesz zamówić certyfikat w języku angielskim.
Program kursu Digital marketing
- Digital marketing – wprowadzenie
Podręczny słownik marketingowy
Znaczenie marketingu internetowego - Strategia marketingowa
Cele i analiza SWOT w strategii marketingowej
Persona i kanały w strategii marketingowej
KPI i plan rozwoju w strategii marketingowej - Social Media Marketing
Google i FB
Instagram. LinkedIn
TikTok. Twitter – X
Pinterest. YouTube - Content Marketing
- Strona internetowa i podstawy SEO
- E-mail marketing
Baza adresowa
Tworzenie newsletterów - ADSY – płatna reklama
Kampania reklamowa Google
Kampania reklamowa LinkedIn
Kampania reklamowa FB - Analityka i zbieranie danych
Google Analytics 4
Google – GSC, GSL
Bing Webmaster Tools
Kurs e-learningowy wraz z ćwiczeniami obejmuje 30 godzin edukacyjnych, ale rzeczywisty czas nauki zależy tylko od Twojego zaangażowania.
Nasze kursy to 100 % legalności!
Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego Centrum szkoleń „MG-edu” posiada wpis do ewidencji niepublicznych szkół i placówek wydany przez Starostę powiatu wodzisławskiego, a także wpis do rejestru szkół i placówek oświatowych oraz rejestru instytucji szkoleniowych w WUP Katowice.
WAŻNE! Nasza placówka MG-edu nie pobiera dodatkowych opłat za egzamin oraz wystawienie dokumentów w języku polskim!
[/vc_column_text]
Zobacz wzory dokumentów
Zaświadczenie wydawane jest na podstawie § 22 ust. 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych