Opis
Profesjonalna sekretarka – opis zawodu
Zarządzanie sekretariatem jest zadaniem bardzo odpowiedzialnym, wymagającym od sekretarki odpowiedniej wiedzy i umiejętności.
Sekretariat w firmie już dawno przestał być miejscem pracy „lekkiej łatwej i przyjemnej”. W nowoczesnych firmach to właśnie sekretariat jest centrum obsługi kancelaryjno – biurowej. To tu właśnie bije „serce” firmy, organizujące jej bieżącą działalność.
Sekretarka/asystentka szefa organizuje jego czas, umawia spotkania, załatwia wiele kwestii związanych z obsługą administracyjno – biurową firmy. To powoduje, że osoba pracująca w sekretariacie musi być świetnie zorganizowana, a do tego profesjonalnie przygotowana do wypełniania coraz poważniejszych i bardziej skomplikowanych zadań i obowiązków.
Zakres obowiązków osoby na tym stanowisku jest bardzo szeroki, dlatego niezbędne są umiejętności w zakresie dobrej organizacji pracy, zarządzania biurem, dokumentacją firmy, współpracą z szefem, rozmów z klientami, umawiania i organizacji spotkań służbowych
Adresaci kursu
Kurs Profesjonalna sekretarka kierowany jest do osób, które poszukują pracy biurowej w szczególności w charakterze asystentki/sekretarki oraz pracujących na podobnym stanowisku, którzy chcą uzupełnić swoją wiedzę w zakresie profesjonalnej obsługi sekretariatu/biura.
Kurs przeznaczony jest dla osób posiadających wykształcenie minimum średnie oraz mających ukończone 18 lat (pełnoletnich).
Korzyści z uczestnictwa w kursie
- Zdobędziesz umiejętności jak prawidłowo wypełniać nałożone obowiązki, redagować pisma, obsługiwać klientów
- Nauczysz się organizować spotkania służbowe. Nabędziesz niezbędne umiejętności interpersonalne.
- Zdobywasz szansę na lepszą pracę, utrzymanie dotychczasowego stanowiska, a nawet możliwość awansu.
- Uczysz się w dogodnym dla siebie czasie, z dowolnego miejsca na ziemi – wystarczy dostęp do Internetu.
- Po zakończonym kursie otrzymujesz dokumenty w pełni honorowane zarówno w kraju jak i za granicą, dokładnie takie same jak po kursach stacjonarnych – zaświadczenie MEN oraz imienny certyfikat z kodem zawodu Sekretarka (Kod zawodu: 412001)
Wymagania wstępne i przebieg kursu
- Rozpoczęcie kursu ma miejsce po złożeniu zamówienia, wypełnieniu formularza zgłoszeniowego oraz wpłacie należnej kwoty na konto lub poprzez system płatności payU.
- Realizacja kursu
Najpóźniej w kolejnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia/opłaceniu kursu utworzymy dla Ciebie indywidualne konto na platformie szkoleniowej naszej placówki.
Informację o utworzonym koncie otrzymasz mailem. Po zmianie hasła zalogujesz się na swoim indywidualnym koncie, gdzie w zakładce KURSY będziesz widzieć zamówione szkolenie.
Po kliknięciu ROZPOCZNIJ KURS zobaczysz instrukcję jak się w kursie poruszać. Od tego momentu uczysz się w dogodnym dla siebie czasie i miejscu, przechodząc kolejno wszystkie lekcje, aż do testu końcowego
Ważne! Każdy kursant otrzymuje dostęp do materiałów do czasu zaliczenia testu i zakończenia kursu, maksymalnie na okres 1 roku.
- Czas trwania kursu – Rzeczywisty czas trwania oraz ukończenia szkolenia zależy przede wszystkim od Ciebie i Twoich możliwości oraz zaangażowania. Wszystko dostosowujesz do swoich możliwości oraz obowiązków. Na ukończenie nauki masz aż 365 dni!
- Zakończenie kursu – ostatnią lekcją kursu jest test końcowy. Test zawiera 15 pytań z materiału szkoleniowego, a czas na jego wykonanie to 30 minut. Do zaliczenia testu zapisujesz sprawdzian i kończysz kurs. W cenie kursu masz nieograniczoną ilość podejść do testu!
- Wysłanie dokumentów – po pozytywnym zdaniu testu przygotujemy i wyślemy do Ciebie listem poleconym zestaw dokumentów potwierdzających ukończenie kursu w języku polskim. W skład zestawu wchodzi zaświadczenie MEN oraz imienny certyfikat. Wysyłka dokumentów następuje maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.
Program kursu
- Charakterystyka zawodu – zadania, obowiązki, niezbędne umiejętności
- Organizacja miejsca i czasu pracy,
- Redagowanie pism urzędowych – zasady, formy,
- Zasady korespondencji –obieg dokumentów, instrukcja kancelaryjna
- Organizacja spotkań służbowych
- Obsługa interesantów
- BHP
- Umiejętności interpersonalne
- Savoir-vivre
- Kreowanie wizerunku firmy. Zadania praktyczne.
- Test końcowy
Nasze kursy to 100 % legalności!
Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego Centrum szkoleń „MG-edu” posiada wpis do ewidencji niepublicznych szkół i placówek wydany przez Starostę powiatu wodzisławskiego, rejestru szkół i placówek oświatowych oraz rejestru instytucji szkoleniowych w WUP Katowice.
WAŻNE! W naszej placówce MG-edu nie pobieramy dodatkowych opłat za egzamin oraz wystawienie dokumentów w języku polskim!
Zobacz wzory dokumentów
Zaświadczenie wydane według wzoru z załącznika nr 5 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 1632).
Krystynaa –
Właśnie ukończyłam mój pierwszy kurs w formie online i jestem bardzo zadowolona. Materialy obszerne i bardzo ciekawe. Wszystko napisane zrozumiale. Polecam i sama napewno skorzystam.
Karina –
Kurs jak dla mnie pierwsza klasa. Mam w domu dwójkę maluchów 2 latka i 7 miesięcy i zero możliwości na kursy stacjonarne. Nauka online okazała się dobrą ofertą dla mnie bo mogłam się uczyć jak dzieciaki poszły spać albo gdy maż zabrał je na spacer. Super pomysł na naukę dla mamusiek 🙂 Polecam. Kontakt z firmą bardzo dobry, na moje pytania zawsze otrzymałam odpowiedź i wcale długo na to nie czekałam. Więc tu dla firmy kolejny plus. Dokumenty dotarły na czas, z pieczątkami, podpisem więc na pewno dobre. Plusem brak dopłaty za wysyłkę dokumentów listem. Na pewno sama jeszcze skorzystam i wszystkim polecam. Karina
Anna P. –
Kurs bardzo fajny, dużo informacji o których nie wiedziałam że mogą mieć znaczenie w pracy na tym stanowisku.
Haniaaa –
Bardzo fajny kurs, super forma przekazu bardzo przydatnych informacji. Forma online super sprawa! Pozdrawiam
Natalia Szymaniak –
Kurs dość obszerny, napisany przystępnym językiem. Polecam.