Profesjonalna sekretarka – kurs online z certyfikatem

200.00 

Oceniony 5.00 na 5 na podstawie 4 ocen klientów
(4 opinie klienta)

Profesjonalna sekretarka to kurs, dzięki któremu zdobędziesz umiejętności i uzyskasz kompetencje niezbędne do prawidłowej realizacji zadań asystencko – sekretarskich.

Po ukończeniu kursu otrzymasz zaświadczenie MEN oraz certyfikat z kodem zawodu Sekretarka [Kod zawodu: 411101] –  dokumenty w pełni honorowane zarówno w kraju jak i za granicą, dokładnie takie same jak po kursach stacjonarnych!

Kurs zawiera prezentację z materiałami szkoleniowymi oraz ćwiczenia praktyczne.
Program obejmuje 30 godzin, ale rzeczywisty czas nauki zależy tylko od zaangażowania uczestnika.

Opis

Profesjonalna sekretarka to kurs dla osób planujących podjęcie pracy w biurze w charakterze sekretarki/asystentki.  Uczestnicząc w oferowanym kursie nauczysz się odpowiednio redagować pisma, organizować służbowe spotkania, poznasz zasady obiegu dokumentów  w biurze oraz odpowiedniej obsługi klientów. Dodatkowo będziesz umiała dobrze organizować czas pracy i nabędziesz niezbędne umiejętności interpersonalne.

Zarządzanie sekretariatem jest zadaniem bardzo odpowiedzialnym, wymagającym od sekretarki odpowiedniej wiedzy i umiejętności. Przecież profesjonalna sekretarka jest skarbem każdego szefa! Jeśli marzysz o podjęciu takiej pracy ukończenie kursu Profesjonalna sekretarka, pozwoli Ci odpowiednio się przygotować do prawidłowego wykonywania obowiązków.

Kurs przygotowuje do wykonywania zawodu Sekretarka [Kod zawodu: 411101]

Nasze kursy to 100 % legalności!

Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego Centrum szkoleń „MG-edu” posiada wpis do ewidencji niepublicznych szkół i placówek wydany przez Starostę powiatu wodzisławskiego, rejestru szkół i placówek oświatowych oraz rejestru instytucji szkoleniowych w WUP Katowice.

Program kursu

  • Charakterystyka zawodu – zadania, obowiązki, niezbędne umiejętności
  • Organizacja miejsca i czasu pracy,
  • Redagowanie pism urzędowych – zasady, formy,
  • Zasady korespondencji –obieg dokumentów, instrukcja kancelaryjna
  • Organizacja spotkań służbowych
  • Obsługa interesantów
  • BHP
  • Umiejętności interpersonalne
  • Savoir-vivre
  • Kreowanie wizerunku firmy. Zadania praktyczne.
  • Test końcowy

Warunki rozpoczęcia nauki

Warunkiem rozpoczęcia nauki jest zamówienie kursu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego oraz wpłata należności na konto lub poprzez system płatności payU.

Lekcje kursu udostępnione są najpóźniej w kolejnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia/opłaceniu kursu:

  • na platformie szkoleniowej gdzie Kursant otrzymuje dostęp do materiałów na okres maksymalnie 1 roku i odbywa kurs logując się na utworzone konto w dogodnym dla siebie czasie i miejscu

lub

  • poprzez wysyłkę materiałów na adres e-mailowy podany w zamówieniu. Lekcje wysyłane są standardowo co 2 dni robocze.  Istnieje możliwość otrzymywania lekcji częściej lub rzadziej. Częstotliwość otrzymywania lekcji można zmienić w dowolnym czasie trwania kursu. W systemie standardowej wysyłki kurs trwa około czterech tygodni. Termin ukończenia kursu zależy przede wszystkim od Kursanta.

Wybór formy nauki można podać w formularzu zgłoszeniowym w uwagach do zamówienia.
Kurs zakończony jest testem sprawdzającym, który odbywa się na platformie szkoleniowej naszej placówki i składa się z 15 pytań.  Kursant od razu po zakończeniu testu otrzymuje informację zwrotną o uzyskanych punktach.

Po pozytywnym zdaniu testu i zakończeniu kursu dla każdego uczestnika zostaje przygotowany i wysłany listem poleconym zestaw dokumentów – certyfikat i zaświadczenie MEN ukończenia kursu w języku polskim. Dokumenty potwierdzające ukończenie kursu są przesyłane maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Pamiętaj, w naszej placówce MG-edu nie pobieramy dodatkowych opłat za egzamin oraz wystawienie dokumentów w języku polskim!

Zobacz wzory dokumentów

Zaświadczenie wydane według wzoru z załącznika nr 5 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 1632).

4 opinie dla Profesjonalna sekretarka – kurs online z certyfikatem

  1. Oceniony 5 na 5.

    Krystynaa

    Właśnie ukończyłam mój pierwszy kurs w formie online i jestem bardzo zadowolona. Materialy obszerne i bardzo ciekawe. Wszystko napisane zrozumiale. Polecam i sama napewno skorzystam.

  2. Oceniony 5 na 5.

    Karina

    Kurs jak dla mnie pierwsza klasa. Mam w domu dwójkę maluchów 2 latka i 7 miesięcy i zero możliwości na kursy stacjonarne. Nauka online okazała się dobrą ofertą dla mnie bo mogłam się uczyć jak dzieciaki poszły spać albo gdy maż zabrał je na spacer. Super pomysł na naukę dla mamusiek 🙂 Polecam. Kontakt z firmą bardzo dobry, na moje pytania zawsze otrzymałam odpowiedź i wcale długo na to nie czekałam. Więc tu dla firmy kolejny plus. Dokumenty dotarły na czas, z pieczątkami, podpisem więc na pewno dobre. Plusem brak dopłaty za wysyłkę dokumentów listem. Na pewno sama jeszcze skorzystam i wszystkim polecam. Karina

  3. Oceniony 5 na 5.

    Anna P.

    Kurs bardzo fajny, dużo informacji o których nie wiedziałam że mogą mieć znaczenie w pracy na tym stanowisku.

  4. Oceniony 5 na 5.

    Haniaaa

    Bardzo fajny kurs, super forma przekazu bardzo przydatnych informacji. Forma online super sprawa! Pozdrawiam

Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Napisz komentarz