Redagowanie pism urzędowych –szkolenie online z certyfikatem
Umiejętność redagowania różnych pism jest bardzo przydatna w życiu codziennym i niezbędna w życiu zawodowym. Aby bez problemu napisać potrzebny dokument warto zaznajomić się z powszechnie przyjętymi zasadami redagowania i formatowania pism zarówno urzędowych jak i służbowych.
Dlaczego warto inwestować w szkolenie online Redagowanie pism urzędowych?
Szkolenie Redagowanie pism urzędowych zawiera wiele cennych porad i wskazówek, a dodatkowo zbiór wzorów pism gotowych do wykorzystania. Umożliwia rozwinięcie i doskonalenie technik komunikacji urzędowej, co przyczynia się do zwiększenia klarowności i precyzji dokumentów.
W trakcie kursu:
- Poznasz zasady i reguły redagowania pism urzędowych
- Nauczysz się prawidłowego formatowania dokumentów
- Dowiesz się jak pracować z korespondencją elektroniczną
- Zdobędziesz wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci z łatwością tworzyć prawidłowe dokumenty
Cel i forma kursu:
Celem szkolenia jest uzyskanie wiedzy ogólnej dotyczącej zasad redagowania pism urzędowych.
Po zakupie kursu otrzymasz dostęp do platformy szkoleniowej, na której znajdziesz materiał szkoleniowy w formie multimedialnych prezentacji, ćwiczeń, zadań, quizów oraz skryptu do pobrania. Oprócz materiałów teoretycznych, z którymi zapoznajesz się samodzielnie, zalecamy wykonywanie ćwiczeń, które dają możliwość przełożenia wiedzy w praktyczne działania.
Kursy przygotowane są w e-learningowym standardzie SCROM. Kurs opracowaliśmy na 12 godzin nauki, ale rzeczywisty czas uzależniony jest indywidualnie od Kursanta, który sam decyduje o tempie nauki.
Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu Redagowanie pism urzędowych
- Zwiększasz swoje kompetencje i kwalifikacje zawodowe.
- Podnosisz atrakcyjność swojego CV.
- Zdobywasz szansę na awans lub lepszą pracę.
- Zdobywasz nową wiedzę łącząc naukę z codziennymi obowiązkami.
Adresaci szkolenia Redagowanie pism urzędowych
- Pracownicy biurowi firm i instytucji
- Pracownicy urzędów i instytucji administracji publicznej
- Osoby które chcą nauczyć się poprawnie tworzyć i redagować pisma urzędowe.
Wymagania dla uczestników
- Warunek konieczny: ukończone 18 lat
- Komputer/laptop/tablet/smartfon z dostępem do stabilnego internetu
Przebieg kursu
- Kurs odbywa się w całości za pośrednictwem platformy szkoleniowej,
- Po zamówieniu otrzymujesz dostęp do swojego konta gdzie dostępne są materiały kursu
- Przechodzisz kolejne lekcje, rozwiązując ćwiczenia i zadania
- Zaliczasz test końcowy
- Kończysz kurs, a my wysyłamy Ci komplet dokumentów listem poleconym lub kurierem.
Redagowanie pism urzędowych – szkolenie online z certyfikatem wraz z ćwiczeniami obejmuje 12 godzin edukacyjnych, ale rzeczywisty czas nauki zależy tylko od Twojego zaangażowania.
W cenie kursu otrzymasz
- Dostęp do interaktywnych materiałów na platformie szkoleniowej do zakończenia kursu, czyli nawet przez 365 dni. Tylko u nas masz tak długi czas na realizację kursu!
- Dostęp do testu końcowego z opcją wielokrotnych prób zaliczenia
- Komplet dokumentów wysłanych listem poleconym lub kurierem, czyli:
- zaświadczenie wydane na podstawie § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych
- imienny certyfikat wydany przez Niepubliczną Placówkę Kształcenia Ustawicznego Centrum szkoleń MG-edu
Maksymalny czas na ukończenie kursu to 365 dni od jego rozpoczęcia. Tylko u nas masz tak długi czas na realizację kursu!