Redagowanie pism urzędowych – szkolenie online z certyfikatem

60.00 

Redagowanie pism urzędowych to idealne szkolenie dla  Ciebie jeśli choć raz zdarzyło Ci się męczyć z napisaniem pisma do urzędu czy zredagowaniem odpowiedzi na otrzymaną z urzędu korespondencję.

Po ukończeniu kursu otrzymasz zaświadczenie MEN oraz certyfikat  –  dokumenty w pełni honorowane zarówno w kraju jak i za granicą, dokładnie takie same jak po kursach stacjonarnych!

Kurs zawiera prezentację z materiałami szkoleniowymi oraz załączniki i ćwiczenia praktyczne. Program obejmuje 12 godzin, ale rzeczywisty czas nauki zależy tylko od zaangażowania uczestnika

Opis

Redagowanie pism urzędowych to szkolenie przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą nauczyć się poprawnie tworzyć i redagować pisma urzędowe. Zawiera wiele cennych porad i wskazówek, a dodatkowo zbiór wzorów pism gotowych do wykorzystania.

Nasze kursy to 100 % legalności!

Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego Centrum szkoleń „MG-edu” posiada wpis do ewidencji niepublicznych szkół i placówek wydany przez Starostę powiatu wodzisławskiego, rejestru szkół i placówek oświatowych oraz rejestru instytucji szkoleniowych w WUP Katowice.

Program kursu

  • Moduł 1 – Ogólne zasady tworzenia pism
  • Moduł 2 – Zasady formatowania pism
  • Moduł 3 – Pisma służbowe
  • Moduł 4 – Pisma osobowe
  • Moduł 5 – Korespondencja zewnętrzna
  • Moduł 6 – Pisma urzędowe
  • Moduł 7 – Korespondencja elektroniczna

Warunki rozpoczęcia nauki

Warunkiem rozpoczęcia nauki jest zamówienie kursu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego oraz wpłata należności na konto lub poprzez system płatności payU.

Lekcje kursu udostępnione są najpóźniej w kolejnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia/opłaceniu kursu:

  • na platformie szkoleniowej gdzie Kursant otrzymuje dostęp do materiałów na okres maksymalnie 1 roku i odbywa kurs logując się na utworzone konto w dogodnym dla siebie czasie i miejscu

lub

  • poprzez wysyłkę materiałów na adres e-mailowy podany w zamówieniu. Lekcje wysyłane są standardowo co 2 dni robocze.  Istnieje możliwość otrzymywania lekcji częściej lub rzadziej. Częstotliwość otrzymywania lekcji można zmienić w dowolnym czasie trwania kursu. W systemie standardowej wysyłki kurs trwa około czterech tygodni. Termin ukończenia kursu zależy przede wszystkim od Kursanta.

Wybór formy nauki można podać w formularzu zgłoszeniowym w uwagach do zamówienia.

Kurs zakończony jest testem sprawdzającym, który odbywa się na platformie szkoleniowej naszej placówki i składa się z 15 pytań.  Kursant od razu po zakończeniu testu otrzymuje informację zwrotną o uzyskanych punktach.

Po pozytywnym zdaniu testu i zakończeniu kursu dla każdego uczestnika zostaje przygotowany i wysłany listem poleconym zestaw dokumentów – certyfikat i zaświadczenie MEN ukończenia kursu w języku polskim. Dokumenty potwierdzające ukończenie kursu są przesyłane maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

 

Pamiętaj, w naszej placówce MG-edu nie pobieramy dodatkowych opłat za egzamin oraz wystawienie dokumentów w języku polskim!

Zobacz wzory dokumentów

Zaświadczenie wydane według wzoru z załącznika nr 5 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 1632).

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o “Redagowanie pism urzędowych – szkolenie online z certyfikatem”

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Napisz komentarz